Jak zostać wydawcą w sieci Tradedoubler?
Aby zostać naszym wydawcą musisz zarejestrować u nas konto, które będzie podstawą naszej współpracy. W koncie wydawcy, znajdują się wszystkie potrzebne informacje, takie jak spis aktywnych programów, ich regulaminy, możliwość zgłaszania się do programów partnerskich sieci, możliwość pobierania materiałów do promocji, informacje na temat rozliczeń, oraz statystyki, które generują się w czasie rzeczywistym. Konto możesz zarejestrować jako osoba fizyczna (warunkiem jest ukończenie 18 lat), jako firma, oraz jako organizacja (ta opcja dostępna najczęściej w przypadku fundacji).
- Link do rejestracji: https://publisher.tradedoubler.com/public/aSignup.action?language=pl.
- Rejestracja w naszym systemie jest darmowa i jest to jednocześnie umowa między Tobą, a firmą Tradedoubler.
- Niniejsza Umowa wchodzi w życie z chwilą zaakceptowania potencjalnego Wydawcy jako Wydawcy oraz obowiązuje do czasu jej rozwiązania.
- Jako Wydawca masz prawo w dowolnym czasie rozwiązać niniejszą Umowę ze skutkiem natychmiastowym.
- Konto skasować możesz pisząc do nas na support, z adresu email, który przypisany jest do konta. Lub
- Podczas rejestracji w komórce „TWOJA STRONA” Dodaj odpowiednio URL swojej strony internetowej, na której będą promowani nasi reklamodawcy.
- Jeżeli posiadasz więcej niż jedną stronę, po założeniu konta, oraz po jego akceptacji przez pracownika Tradedoubler, będziesz miał możliwość dodania kolejnych URL.
- Może to być klasycznie Twoja strona internetowa. Jeśli działasz jako aplikacja – podaj adres do sklepu Google. Jeśli działasz na serwisach zewnętrznych jak Youtube, czy Facebook, podaj adresy swoich kont. Jeśli działasz jako agencja, podaj adres wizytówki firmy.
- Po wypełnieniu wszystkich pól rejestracji, przyjdzie do Ciebie mail z linkiem aktywacyjnym.
- Aby zacząć zgłaszać się do programów i rozpocząć promocje Twoja witryna musi zostać zweryfikowana przez nasz dział obsługi.
- Zwykle trwa to do pięciu dni, w zależności od liczby zgłoszeń.
- Strona zweryfikowana oznacza, że możesz zacząć zgłaszać się do programów.
- Po pomyślnym rozpatrzeniu zgłoszeń do programów możesz zacząć pobierać materiały i rozpocząć promocje.
- Minimalna kwota do wypłaty wynosi 150 PLN.
Wydawca współpracując z nami, akceptując regulamin wyraża zgodę na „samofakturowanie”, co oznacza, że Tradedoubler będzie sporządzać i wystawiać fakturę w imieniu Wydawcy. VAT jest rozliczany na zasadach reverse charge poza granicami kraju.
- W przypadku niejasności prosimy o kontakt z: support.pl@tradedoubler.com.
Udanej współpracy z Tradedoubler!
How to become a publisher in the Tradedoubler network?
To become our publisher you need to register an account with us, which will be the basis of our cooperation. In the publisher’s account, you will find all the information you need, such as a list of active programs, their regulations, the ability to sign up for the network’s affiliate programs, the ability to download materials for promotion, information on billing, and statistics that are generated in real-time. You can register an account as an individual (the condition is to be at least 18 years old), as a company, and as an organization (this option is available most often for foundations).
- Link to register: https://publishers.tradedoubler.com/p/publishers/sign-up.
- Registration in our system is free of charge and a contract between you and Tradedoubler.
- This Agreement becomes effective upon your acceptance as a potential Publisher and is valid until terminated.
- As a Publisher, you have the right to terminate this Agreement at any time with immediate effect.
- You can delete your account by writing to us at support, from the email address that is assigned to your account. Or
- When registering in the „YOUR WEBSITE” cell, add accordingly the URL of your website on which our advertisers will be promoted.
- If you have more than one website, after creating an account, and after it is approved by a Tradedoubler employee, you will have the opportunity to add more URLs.
- This can be classically your website. If you operate as an application – provide the address to the Google store. If you’re operating on external sites like Youtube or Facebook, provide the addresses of your accounts. If you operate as an agency, provide the address of your company’s business card.
- Once you have completed all the registration fields, an email will come to you with an activation link.
- In order to start enrolling in programs and promotions, our service department must verify your site.
- This usually takes up to five days, depending on the number of submissions.
- A verified site means you can start applying for programs.
- Once your program applications have been successfully processed, you can start downloading materials and start promotions.
- The minimum amount for withdrawal is 150 PLN.
By cooperating with us and accepting the terms and conditions, the publisher agrees to „self-invoicing”, which means that Tradedoubler will prepare and issue an invoice on behalf of the publisher. VAT is settled on a reverse charge basis outside the country.
- In case of problems, please contact: support.pl@tradedoubler.com.
Have successful cooperation with Tradedoubler!